#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Thursday, March 3, 2011

off day yang membahagiakan





i meet Ecot and Koko Amoy. okay. sangat happening sebab lama tak jumpa. banyak cerita cerita yang diceritakan. tapi tak bole banyak cerita sangat sebab mereka sedang bekerja.

Koko Sara dan Ecot. ye Ecot senyum macam nak taknak. 'macam' sahaje ye.

mulut Ecot senyum senget. memang 'macam' tu

okay. yang atas ni untuk anak anak saya dimasa hadapan. haha. suke sangat berangan ye anda Sara ! haha.

yang dress pink saya punya okay :)

hello :)

just for me? auwww. haha. takpayah nak gedik sangat.

embekkk. tolong lepaskan saya. haha selembut sutera bulu kambing ni

red heart

okay i nak tu. i nak ni. i nak kedai ni. bole ey macam tu?

cermin yang comel. buat saya tergoda nak amik gambar guna handphone yang sangat saya sayangi itu. hahaha

i nak ! boleh la boleh laa

Ecot rock !

beautiful rose

sayangg ! i nak white rose bolehh? grrr geram je tengok white rose niii

:)

i punya you punya i punya

remboursement

okayy byebye semua. byebye Lovely Lace. byebye Ecot. byebye Koko :(



p/s : maaf. saya tak dapat menjawab soalan awak sebab saya taknak diletakkan sama rendahnya dengan awak. terima kasih :)

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya