#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Monday, February 21, 2011

tertarik dengan pashmina style

Assalamualaikum semua. apa khabar? sihat tak? dah makan? dah minum? dah tidur? haha. Sara Ismael mula merepek sejak sejak dah lame tak berblog-ing ni. ye sayang , i miss you too okayyy (err i cakap dengan blog i okayy , jangan nak perasan sangat HAHA)

makin lama dunia semakin moden. tu memang tak dinafikan lah. tak kan semakin lama semakin mundur? kenapa aku cakap macam ni? sebab aku jumpa Samsung Galaxie Tab di tempat kerja. ohh ya. begitu excited aku melayan segala kejadah isi perut dalam Galaxie Tab tu. syokk je. tapi harge? mak aii. bagi yang mampu , silalah beli ye. HAHA ape bende aku cerita ni semua dari tadi kau tak faham? haaa ni laa benda tuu ^^

okayy okayyy dah tahu kan? haa tula dia. okayy okayyy berbalik pada tajuk entry.

akuu sangatlah tertarik tengok style tudung yang tip top sekarang ni. ianya lebih dikenali sebagai pashmina style. suke je aku tengok taw. berhampiran dengai tempat kerja bersepah sepah jual tudung tu macam ni

haha. pashmina tu macam mane? okayy. contoh yang terdekat ini dia. idola saya auww auwww


haa cantik je kan. smart messy gitu. haha. okayy. doa doa kan lah satu hari nanti aku berubah pakai tudung. hehe. tapi aku taknak lah berubah pakai tudung je. maksud aku berubah dari segi pakaian dan rohani. haa. aku taknak lah jadi macam certain certain orang tu pakai je tudung tapipakai baju tak sesuai langsung. perangai dah la. mulut macam ape je. jumpa boyfriend pegang pegang berpeluk peluk bagai tapi pakai tudung. kalau macam tu baik takpayah pakai tudung. betul tak? kalau dah kahwin tu takpe jugak. aku cakap ni berdasarkan pengalaman, ape yang terjadi depan mate aku. ni pendapat aku. so if korang tak setuju dengan ape yang aku cakap its okayy :)

p/s : aku nak berubah satu hari nanti :) insyaAllah

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya