#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Saturday, March 19, 2011

Entry untuk 16 dan 18hb Mac 2011

entry kalini aku buat dua tajuk dalam satu post. well i tak sempatt lahh youu. yelahh busy dan busy je kan sekarang. by the way i nak storymory to youu all lah kan bout 16th first :) youu know whatt. last Wednesday, me and my girls friends hangging outt too City Square Johor Bahru. im so happy cause we all berkumpul balik dan berseronok bersama sekali guss mengimbas kenangan masa lampau di zaman persekolahan walaupun tak semua yang join. terima kasih kepada mereka yang sudi join yeahh., thanks to Awin,Sya,Alya,Sena,Myra and Myzan (err Myzan bukan rakan masa lampauu ye) okayyy seronokk yaww hang outt bersama sebab meriahh lahh. lagi lagi ade syaa. semakin berseri seri selepas pulang dari PLKN. hahaha. ya ya. i lupaa. ada satu ayat yang keluar dari mulut Sya yang masih terngiang ngiang di telinga i. ayatnya berbunyi "aku dah kurus". hahahaha. okayy okayy. saya mengakuii anda dah kurus sikitt jea. hahaha. err bila i nak kurus ni ==' hahha.


okayy okayy. cukuplah pasal 16hb ye. now we go to next tittle. haa. i wish special for my lil cutties.

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to Aina
happy brithday to youuu
haha

akuu wish macam ni macam dia bace jugak kan? hahah okayyy. ye. pada 18hb maka setahun lah umur si kecik yang mama jaga merangakap anak sedara sepupu aku yang comel tuu. dah ade gigi dahh dia. hahahah. perluu ke cakap? okayyy hadiah masih lagi dalam perbincangan antara otak kiri dan otak kanan. hehehehhe :DD okayy mari meng-view tumbesaran si comel ini :)




p/s: IMissYouBiee

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya