#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Monday, March 21, 2011

suka sangat tengok dia dan hati saya berdebar debar !

darlinggg ! i baruu je lepas tengok cerita Awan Dania siri 3. auww auwww. hahaha suka gilaa mak tengok watak utama dalam drama tuu sape lagi kalau bukann Scha Al-Yahya. sangat comel cantik lawa gorgeous dan macam macam lagi lah. hahahah. melampau betul puji macam tu sekali. hahaha. tapi i puji ni ikhlas tauu gee. :) comel comel comel. lagi dalam drama tu dia seorang yang gila gila dan sangat sangat pandai menjaga diri. mama pon cakap tauu. hehe. okayy. i layan drama ni dengan mama lahh. every Monday i akan balik keje pukul 7.30 p.m semata mata nak tengok Awan Dania. err kira peminat pluss penonton setia dua beranak lah ni. hahha.
okayy okayy. kawan kawan tahu bukan tarikh sebenar keputusan SPM 2010? hahhh. ituu lahh yang membuatkan berdebarnya hati ini bagaikan tsunami apabila diberitahu tarikh noktah ituu. pehhh gila seram guaaa ! entah apa lah jadi result SPM gua kan. pehhh. hahahah. takpayah nak pehh sangat ey. tapi serius. SAYA SANGAT BERDEBAR DEBAR ! plus takt pluss.. ahhh macam macamlah. kalau teruk macam mane aku nak terus kan liku liku kehidupan aku nii??? hahahha. tak tahuu sia nak kata ape. takpelah. kepada rakan seperjuangan,sama sama lah kita berdoa agar keputusan SPM kita akan keluar dengan comelnya. ehhh apa ni comelnya? asal bedal je kannn Cik Saraa. takpelah :)

p/s : esok dia temankan saya makan lahh !
awak jangan jeless tauuu. HAHA

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya