#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Wednesday, March 9, 2011

terharu serta dua berita buat saya tersenyum

kepada yang taktahu i nak bagitahu ni. i dah quit okay. last Saturday is the last day i kerja. mengapa? mengapa? okay. takpayah nak kepoh sangat. cukuplah sekadar anda tahu saya dah quit. ramai sangat tanye. cewahhh like artis lah youu. auwwww. hahaha. gedik sungguh ! okay okay. nak tahu tak? semalam i dapat call. sangat special ye. kenapa special? Herman call ke? hahaha. kalau Herman call tu bukan special namanye. tu super duper special okayy. dah dah. cukup cukup cukup. call special sebab dapat kerja baruu. wahhh bukan main. baru berhenti dah dapat new job lah cik Sara ni. mula mula sekali Alhamdulilahh. dapat kerja cepat betul. ye i percaya. rezeki tu ade di mana mana kan? haa bgus semua mengangguk. itu yang pertama. yang keduanya saya dapat 45 per 50 dalam ujian undang undang. wahhh gembira hati ini. keluar je dari pintu MyEG tu mulut i dah senget senget senyum sampai pak cik Razak dan isterinya perasan. hahaha. maluu tauu. eleyy baru dapat 45 dah nak kepohh. ehhh peduli pulak aku kan? ye ye. aku tahu aku tak sehebat kauuu. okay puas? terima kasih :) hahah. okayy. ape yang terharu sangat ni Sara? nak tahu? bacalah post i kat fb pada hari ini. woaaaa sungguh indahh hari ini. hahahah start berangan. okayy stopp it Sara. tu je untuk hari ini. terima kasih kerana membaca yaa. Sara sayang kamuu. hahahaha geli !


p/s: ehemm, header barulahh ! haha


No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya