#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Monday, December 6, 2010

my cousin & aishah nabihah

assalamualaikum

hello my dear followers :)
haishh rinduu dekat blog saya ny ,
muuaahh untuk awak !
hahahaha
iklan sekejap !

okay sekarang sambung ,
kenape aku bertudung niii ????
hahahahahha
nanti kejap ..
kembali kepada tittle entry ,
sorry okay lame tak meng-up-date
busy okay ,
my cousin sebok nak kawen ,
hahahaha
aku yang sebok kenapa?
hahh sebabnye cousin saya seorang laki laki ye kawan kawan ,
jadi sebagai rombongan sebelah lelakii kami kenelah menghantar beliau ke rumah perempuann,
jumaat lepas mereka telah selamat di ijab kabulkan yang berlangsung di
SURAU KG, PULAI JAYA , PERLING
sebab tu la cik sara bertudung ye kawan kawan
ompradaa ! sesi berjurai jurai air mata bermula okay ,
lagi lagi kepada mak cik , selaku mak pengantin
serta kakak kakak pengantin
akuu tengok orang menangiss nak terikot
tapii cover cover lagi
dan aku berjaya ! hahahha

sabtu malam pulak malam berinai
jadi kami hantar lagi pengantin
lawa okay :))
tak saba nak kahwin ! hahahahha
geli bole tak?
alaaa betol ape , korang pon mesti nakkawen jugak satu hari nantikan,
semua orang impikan perkahwinan yang indah lagi elegant ,
betol tak?
hahhh betol kann ,
tengok , akuu tak tipu taw !
hahahaha

hari ahad pula hari langsung sebelah perempuan
wahh meriahhh ,
ade karoke ,
tapi yang berkaroke tu semua rombongan sebelah lelaki ,
hahhh amek kau ,
kecoh di buatnya !
ape ape pon
selamat pengantin baru ye Apit ,
ohh ye , nama cousin saya Syafie tapi panggil Apit
and his wife i call Kak Ayuu :)

okay
dalam kegembiraan menyambut kedatangan keluarga baru ,
i'm so sorry to aishah nabihah a.k.a ecot , my bestie ,
she so sad right now ,
cause she just clash with her bf.
then only on 4 days they break-up ,
her ex bf get a new girl friend !
omgucci ,
*err bahasa melayu saja lahhh
hahahahahha
okay , err tak berhati perut langsung ,
baru 4 hari okay !
bkn 4 bulan ,
huh ! nampak sangat playboy !
euww bdo siaa ,
dala budget market ,
wtf la sey ,
kalau kau tanak patotnya dari dulu lagi kau cakap doo !
kesian ecot ,
for ecot ,
go on okay ,
tak mo cry2 honey ,
as your friend ,
i sentiasa support you dari belakang , depan , kiri kanan dan tengah ,
dah dah la okay !
tak payah ingat dia lagi ,
remove dia from your mind !

p/s: ecot , i hope you senyum baca entry ni macam kat sebelah ni -> :)

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya