#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Friday, December 10, 2010

she damn beautiful

Assalamualaikum ,

hey my dear ,
nary aku nak cakap bout someone ,
who she so fucker beautiful plusss cute miutt nak mati tahu?
sape lagi kalau bukan si cantik Taylor Swift
ohh my , rambut dia , mata dia auwwww
make me crazy ,
hahahaha
okay , dia sangat lah lawa okay ,
hari tu aku tengok
America Music Award 2010
kat astro ,
channel StarWorld (711)
dia perfomance lagu back to december and apologize
comel gile boleh tak?
selalu rambut dia curly kan ,
hari tu aku tengok mase AMA dia straight rambut ,
grrr geram siaa
bile sey dapat rambut macam dia ,
hahahahaha
tadi petang aku ber you tube
then tengok vid mase AMA hari tu ,
tu yang rase nak share bout her today :)
okay , entry ni saje nak mempublisitikan dia ,
aku minat dia tahap cipan babe , dengar hari tu kan
crew crew fly fm sebok pujuk
Taylor Swift kat twitter
supaya datang and perfome kat Malaysia :)

hoho okay lah kawan kawan ,
sama sama lah kita meratapi gambar gambar beliau yang sempat aku ber-google tadi :)








p/s : jealous kan tengok dia ni ? aku pon same macam kau hee :DD

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya