#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Saturday, December 25, 2010

new experiance

assalamualaikum.hey,nary hari pertama saya bekerja. kerja ape? ohh ya buat sementara waktu ini bialah orang terdekat sahaja yang tahu :) ohh yaa agak penat walaupon kerja aku ni banyak duduk. penat sebab banyak duduk. bukan makin rehat. hahaha kerja yang agak mudah. cumee badan aku memerlukan livita kot hahaha. elak bengkok je tulang belakang ni hahaha.btw sebelum ni pernah jugak tolong akak aku jadi promoter disney. so ini bukan lah pengalaman pertama saya. okayy lah ye anak anak. aku penat la. nanti ade mase aku update blog okay. sebab apabila aku bekerja ya mungkin aku akan jarangg update yaa yaa. tapi aku akan berusaha memastikan sekurang kurangnyaa ade satu entry dalam seminggu okayy. bye bye :))

1 comment:

koko amoy said...

sara ni blog baru wada
lame kne blog
huh!

www.anwardah.blogspot.com

follow taw
haha

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya