#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Friday, December 24, 2010

my little aina

Assalamualaikum
heyy comel tak baby nii , haa ni la baby aina , my mama jage dia pagi sampai petang , btw , dia bukan orang lain , act dia cucu sedara mama , that means im her aunty hahahaha okayy comel kan dia ahahah sekarang dia dah 9 bulan , tapi ketawa dia macam dah setahun hhahaha nak tengok? haaa nii diaa :)



haaa ketawa kuat gilaa boleh tak? hahaha comel je tengok , sejak bercuti ni aku akan bangun seawal 8.00 pagi seb ab menunggu kedatangan dia , hahahaha excited ye kau sara nak jumpa si kecik ni hahahahaah kalau dah dapat aku peluk cium je budak ni hahahah , geramm , pipi dia macam burger hahahahaha aku mengong kejap nii haa okay lahhh bye byee :)

p/s : miss him so much

5 comments:

holaha^_^ said...

haha comel giler la
bedekak tgk
btw buadd ape jea smpai dye bole ketawe smpai mcm tuh ?
bpak arh mmg kelakar gler

sara ismael said...

hahahah , act penutup botol tuu letak atas kepala patu buad2 terjatuh , jakgy dia bole ketawa macam tu en? hahahah comel kan kan kan?

holaha^_^ said...

haah comel gile
tgk dye ketawe pon bole ketawe jgkk..
hahahaha mcm ketawe tnpe sbb !

sara ismael said...

hahahaha comel gile kan ? macam saya hahahaha

holaha^_^ said...

hohoh perasan sudaa !
aiyooo
ape plak comel mcm awq ?
ofcoz la comel mcm mak dye !
haha

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya