#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Monday, December 20, 2010

finally its over

assalamualaikum..


alhamdulilahh akhirnya tamat juga peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia untuk tahun 2010. tadi kertas terakahir di hari akhir ini ialah subjek Ekonomi Asas. paper satu agak senang manakala paper dua agak sukar tapi tak mengapalah sebab susah susah pon aku dapat buad semua :).
lega yang teramat sangat sekarang ni cumaa kadang kadang agak sedih sikit bila teringat kat sekolah. maksud aku zaman persekolahan lah kan. mana taknya aku dah sekolah kat situ hampir 5 tahun sejak tahun 2006. banyak gilaa kenangan kat situ , sedih babe. tapi dalam masa yang sama agak teruja sebab aku dah jadi ORANG AWAM dan bukan lagi budak sekolah. al-maklumlah , first time. hahahah geli bole tak kau sara. tapi kadang kadang terfikir jugak macam mana lah result aku nanti ye? takpa lah , takpayah fikirsangat kot yang penting aku dah buad yang terbaik masa periksa tu okay. to student darjah khas yang tengah exam sekarang ni good luck okay. bacalah buku. jangan nak online jee taw. hahaha.
okaylah ye semua , gambar tak bape nak sempat nak masukkan lagi. nanti aku masukkan lah

p/s: suke gila bolehh? haha

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya