#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Tuesday, November 2, 2010

blonde hair

assalamualaikum :DD

okay ya kawan kawan. lame jugak ak mengupdate blog ni. hehehe. act takde ape ape yang menarik sangat pon nak share. tambahan pulaa blog ni tengah biol.
kalau anda perasan tengok lah tabs2 sebelah kiri. takde? memang takde pon. tu lah biolnyaa.
tah mcm mane boleh hilangg. haishhh. takpe lahh. REDHAA :(

okay,berbalik pada entry.
tiba tiba tu ari aku boleh terfikir nak blonde rambut macam diaa.. siape? ni haaa kt bawah niii
















awwwwwwww.. she sooo cute+beautiful okay.
gila minat kat dia ni. tapi tapi tapi
nak rambut macam dia ! colour dy fuhh gila nyahh.
errrrrr..

agak agak kalau aku buad lepas spm okay tak? dlm 2 minggu pon jadik lah
*kau sedapkan hati ke sara?hahahaah
haaa, kenape takbuad lame2?
kau gilaa? aku dah boleh budget kot,
aku balik dari saloon baru nak masuk rumah lagi 7 langkah macam tu
mama dah menjerit.
bhahahahah. yeke?
ishh kalau tak mcm mane? haaaa..
mama baru je cakap last sunday.
jangan colour rambut yang pelik pelik.
hahahaha. alaaa takpela
kau try je dulu ea sara.
skgg takpaya pikir dulu.
spm dlu okay.
hahahaa korang layan lahh si sara ni
dah mlm mlm type mmg mcm ni
ha okay lahh ye.
bye bye :DD


No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya