#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Wednesday, November 24, 2010

one day before SPM

assalamualaikum kawan kawan ,
dua hari aku meninggalkan lappy dan ,
dua hari ini juga aku sudah menempuh cabaran ,
segala kekusutan bahasa melayu dan bahasa inggeris sudah terjawab ,
kedua dua buke buke rujukan subjek juga telahh di ketepikan sejauh jauhnyaa ,
esok SEJARAH ,
ohh tidakk !! subjek yang memerlukan ingatan dan teknik penghafalan yang kukuhh ,
ohh man ! *tengok cerita dora dora mesti ada dia cakap mcm tu haha
okay , tak nak cerita pasal esok , mari ke fokus topik yaa
*mentang mentang tengah exam :D


baiklahh ,
sehari sebelum SPM semua orang seronok berhempas pulas membuat segala latihan
selagi sempat selagi tu nak buad latihan ,
tapii ituu orang orangg ,
tapii akuuu?
haaa pelik pelik sikit..
aku tak boleh terlalu tension menghadap buku mcm nak matii tu ,
ape aku buad ?
haaa aku pon seronok seronok jugak keluar
tapi dengan mama and ayah

before SPM better restkan diri melihat keadaan sekeliling :)
haa baik tak ? kau tak setuju ?
aku peduli ape?
hahaha
seronok ye sara ismael berjalan bersama keluarga tercinta sehari sebelum SPM bermulaa

nilah kelender yang selalu aku kira kira hari nak SPM,
ohh kelender , banyak jasa kau pada aku ,
terima kasih ye :)

okay ,
pada malam SPM tu pulak akuu susun susun lah ape yang patut aku bawak esok ,
sudah menjadi kebiasaan aku meletakkan jadual kelas dalam pencil case
bila aku tengok balik jadual tu , alaihaiii sedehh ..
nak tengok? ni haaa ..


aku tahu jadual tu comel sangat HAHA
dah terang lagi bersuluh , benyai gilaa
hahaha bukan ape , dia jadi rabak macam tu sebab kene zip pencil case aku ,
bile aku ingat balik lagi dua hari je aku nak guna jadual tu sebelum periksa ,
maka aku bia jelah ,
okay jugak , boleh menjadi salah satu kenangan tuu :))

okay lah , aku study sejarah ni ,
good luck ye kawan kawan :)

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya