#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Sunday, November 21, 2010

the final on tuesday

assalamualaikumm kawan kawan.

ohh yaaa , debarannya semakin terasa , kehangatannye semakin membara. ape dia? SPM laa. ohh my louis vuitton ! *euwww gedik haha*
gile nervouss mak ni nyah , kemane mane pergi mesti bawak nota sejarah. wahhh semangat ye
awak sara ismael , gilaa tak semangat ? SPM bukan peperiksaan bulanan ye , ni yang menentukan mase hadapan kita semua.

hahh okay lah.. nak online lama lama sangat pon tak boleh ye kawan kawan. sekejap sekejap boleh la kot , mane tidaknya , belajar belajar belajar je yang boleh lame lamekan , lagipun nanti mama saya marahhh :(


ohh my dear friendsss ,

yang berada di luar mahupun di dalam mane mane yang korang berada sekarang , saya SARA ISMAEL ingin memohon sepuluh jari memohon maaf dari kawan kawan semua kalau ada salah dan silap , sorry sorry sorry if aku ade TERkutuk atau SENGAJA mengutuk atau MEMANG mengutuk korang or apa apa lah asalkan nama nya kesilapan. halalkan makan minum aku semua okay.
kepada orang orang yang rase macam bersalah je dengan aku selame ni, macam banyak sangat dosa dengan aku tapi tak sempat jumpe atau memang tak
nak jumpa tak mengapalah, SAYA MAAFKAN AWAK . dan doa kan saya dapat buat yang terbaik mase SPM nanti , insyaAllah. kepada awak yang same same nak amek SPM macam saya tengah baca post ni , saya juga mendoa kan awak. sama samalah kita ye.
insyaAllah dengan kemaafan dan doa kita semua , kita dapat buad yang terbaik okay. aminn :))

p/s : sedeh nak tinggalkan sekolah :(

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya