#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Saturday, November 6, 2010

2 days with girlfriend

assalamualaikummm :DD
hai kawan kawan , nak twu tak , hari khamis lepas aku stay ruma ecot 1 ari. saje lepak lepak sambil study :D
okay , sepanjang lepak macam macam yang kitaorang buat.
hahahaha kalau dah berjumpa dua makhluk nii
memang amcam macam boleh jadi kan. hahaha
okay , malam tu akak amek aku , then aku tido ruma pulai jaya lah kan.
ecot pon ekot. seronok ade kawan :DD
hahahaha
esoknye mak ng abah bawak jalan jalan.
mak dengan abah berebot nak pergi
hahaha
bukan ape , mak nak pergi larkin,abah nak pergi cs.
lastly pergi cs sebab abah yang drive kan. hahaha
okay kawan kawan, usha usha lah photo photo di bawah ye.. dan jugaa video ni
hahahaha mase ni kat rumah pulai jaya.
act kat rumah ecot pon ade rakam.
tapi video tak clear.
ini yang terbaik kot pade aku haha
okay, nikmatilahh yee :))

part 1


part2

ni kat rumaa ecot. :D
petang petang pusing pusing tsp bersama skuter ecot :)
taman komuniti , err makan char kue :D

yang ni kat rumah aku mase malam depavalii. hahaha gile rabak mercun dia.
alarm rumah dan kereta berbunyi tak henti henti sebab 'terkejot' haha



hang out with mak,abah and ecot :)






i love you bff :))

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya