#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Monday, August 23, 2010

semalam


hye babe.. assalamualaikumm.. akuu baru je lepass b'buke. juadahh hari ny, mama masak daging msk kari, laksa penang and ayam msk lemak cili padi. sedapp wehh. hahaha..

okay lahh.. berbalik pada tajuk entry aku..

semalam tghary mak and abah amek aku kt umaa.. pgy cari brg buad kue raye kt sheng siong.. bwh umaa tok.. haha,mule2 akuu pon pk kat JB dah tkde ke jual brg2 tu sume.. rupenye brg yg mak nk bli tuhh mg ade kat s'pore je sbb p'geluar dy kt sne dan mmg tiap2 taun mak bli kt sne.. mg ptot pon aku taktwu sbb last year mak pgy ng akk aku.

blik dr kota singaa *hahaha* mak and abah bwk pgy agsana. ohh my.. lawa2 bajuu di sane ye. klw lahh sayee byk duitt................................................................................ STOP IT !! dah mule nk berangan. hahahahah.. ehh gle tak berangan sbb mmg lawa2.. ade la aim satu bajuu ny. tkpe2 next week ajak mama kte pgy beli ok. hehehe..

brg yg akuu dpt smlm wedgess utk raye taun ny.. gle suke aku dpt kasut. wah wah. tksba nk pki kot. hahaha. egt nk bli lagii *tak puas membeli..hahahaha
seronokk berbelanje. ok lahh ye.. bye..



No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya