#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Tuesday, August 3, 2010

family

seronok kan klw kte b'ade dlm keluarge yg bhgia. ok. tksume org b'untung dlm dunia ny. aku twu.. kdg2 kte tgk ssbuah fmily tu npk mcm ok je. tapi sbnanye byk yg tsirat d sebalik mimik muke kte yg sbena. kdg2 kte tktwu yg satu hari nt hidup kte akan b'ubah.. sbb tu kte kne sntiase bsedie.. hari ny kte happy.. mungkin esok tak.. spe twu kan. tu sume keje Tuhan yg maha berkuasa.. aku rase bsyukur sbb aku masih ade family. aku takot sgt 1 hari nt fmly aku hlg dr aku. aku tkdpt bygkan ape akn tjadi kt aku. aku doa kan kwn2 sume bahagia dgn family msg2. hidup umpama roda kan. kdg2 kte kt ats. kdg2 kte kt bwh. sume ade maslh. jgn ckp a ade mnusie kt dunia ny yg tkde mslh. sdg kan org gile yg gonjol pon ade mslh lgkan kte yg d kurniekan akal fikiran yg smpurna ny.. so b'doa lah byk2 smoga fmly kte sntiasa b'sama kte.. insyaAllah..

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya