#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Wednesday, August 4, 2010

char kue tiaw

haaa.. tgk2.. ny la char kue tiaw special yg akk akuu tapaw kan utk aku mlm td. sdp tw.. ade udg,kerang. hahaha.. suke2 ! tq haja :)

blk tusyen smlm akk ng angah amek aku. attention,angah boyfie kakak akuu ukee.borak pye borak kt umaa jakgy kaka aku cte psl tmpat keje dy. ade la 1 hari ny dy tgah buad keje jakgy ade anak customer ny nak coklat yg kakak aku bwk bekal msk tmpt keje. hahahaha.. slgi tkdpt coklat tuh dy tanak blk. ahhhaa. klakaa. yg best sgt budak kecik tuu t'sgt lah cumil oke. ya Allahh.. cumil sgt.. ske aku. akk pon gune ksmpatan tu amk pic. hahaha. dan aku pon tlah bjaya amek pic tu. ny la budak kecik tuh ..

kulit mcm mak salleh kan. hahha

:)


2 comments:

mimi said...

sedap nye! ni nak beli esok ni.haha

sara ismael said...

hahahah mari2 haha

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya