#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Tuesday, August 31, 2010

fever 3 days and happy national day

hye semua.. assalamualaikum.. baru mlm ny smpat aku nk update blog. last update hari jumaat lepas. bermula dari hary sabtu.. aku demam. sbb tula tak update. tak larat nk menaip lame2. kle unline pon update status kt fb je. nk taip pnjang2 tak larat kan.. ahad pulak danak baik kot. ayah pulak ajak bejalan kesane kemari. biaselah danak raye kan. nak tanak ikot jelah. tapi bile blk ruma suhu bdn naik blk. mcm plik je dh ok tp dmam blk? haha. hari isnin mmg kene datang sekolah sbbnye ade paper ekonomi asas. bdn dah takpanas dah tapiii pening kepala jangan ckp lahh. mak aiii sakit bole tak? smpai ke magrb.. aku telan pandol sebelum ayah ajak ke angsana. dan alhamdulilah.. lastly aku dah ok till now.. :)

disamping mengupdate entry pasal demam akuu ny,akuu nak mengambil kesempatan ini *ehm2 ayat bm ni hahaha* mengucapkan selamat hari kebangsaan yg ke 53 ye rakan rakan. semoge tanah melayu kte niy akan kekal merdeka dan semakin majuuu. aminnnn...

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya