#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Saturday, January 15, 2011

last Thursday

Assalamualaikum semua :)

setelah sekian lama blog ini menyepi , akhirnya terjawab jua dengan cerita ceritanya. cewahh. hahahaha. okayy ye anak anak. post kali ini ingin aku mengisahkan pada hari Khamis yang lepas,iaitu 13hb Januari 2011 aku telah menonton filem Khurafat.



best?haa kena lah tengok dulu okayy. gile tekujat tekujat aku dibuatnya. almaklum,aku ni seorang yang lemah semangat. gile berdegup kencang jantung ni bile sampai time yang menakutkan. hahaha.

okay. actually before tengok wayang aku follow akak pergi kerja. btw mmg lama jugak tak jumpa. disamping mlepaskan rindu aku pon teman la dia bekerja. lepas tu aku bawak diri sorang sorang jalan jalan kat Danga City Mall. suasana di pagi yang hening. begitu nyaman.

kalau korang nak tahu, kat DCM ade station keretaapi. dah tahu? ha bagus. okay. kalau aku cerita mesti korang kesian kat aku. tapi serious. aku memang firstime tengok keretapi depan mate mase tu. hahahaha. kesian kan. nak buat macam mane. kita tak mampu. hahaha.

okay. tulah dia pemandangan kat situ. angin kuat je. best lah. memang tenang fikiran aku mase tu. tak fikir ape pun. be cool je. ohh my. bila lagi nak pegi situ ek? haha. okayy. lepas tu aku bawa diri lagi jalan jalan. kemudian ternampak kedai ni

ni la kedai Wilimeng. di mana tercata sejarah mase aku tengah hangat bercinta dengan MR.H aku. mase baru baru dulu. haha. bieee,i miss you okayyy :')

auww auww,motif gambar ni nak tunjuk kuku yang comel. hahahha. lawa kan colour dia. haaa mahal tahu. ianya berharga RM12.90. sebab lawa kan. tu yang sangup je. kalau tak. nak pulak aku beli,dala mahal. gambar ni mase otw nak pergi tengok wayanggg :)) <3


apabila malam menjelma aku pon balik. lepas tu pergi lepak kat McDonalds sebelah Pekan Rabu bersama kakak tersayang serta rakan rakannyaa :)


p/s: mase ni aku cuti. sebab tu enjoy sakan. kalau tak busy je memanjang

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya