#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Monday, January 3, 2011

school school :P

assalamualaikumm :DD

okayyy , selamat pagi , selamat petang , selamat malam ye semuaaa. haaa actually akuu up date bloh kat tempat kejee ni. hahaha biaselahh balik dah malam lepas mandi teros tido. makan pon tak. sebab tu sekarang macam dah kurus sikit kan kan kan. ahhahaha perasann lahh kauu sara. errr okayyy bali pada entryy punye tajuk. bebual pusing2 sikit. hahahaha okayyy selamat bersekolahh kepada kepada semua pelajar sekolahhh. hahahahah belajar lah bersungguh sunguhh ye adik adik.

errr teringat pulak mase aku sekolah dulu. tiap kali nak naik sekolahh mesti semangat gilee. sebab semua barangg baru. full set beb. hahahahah. akibatnyaaa aku punyaa beg sekolah kat rumahhh tak tahuu dah nak letak manee. terperuk jee kat ruma. kesian mereka. hahahahaha. okayyy lahhh yee semuaa. aku nakk off. kejap lagi bos datang nampak aku seronok up date blog ni kang saje je kene mara. hahahaha bye bye :DD

p/s: bye bye umy and sya , take care di PLKN okayyyy

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya