#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Monday, January 10, 2011

Angerah Juara Lagu 25



Assalamualaikum :)
hai semua. selamat pagi , selamat petang dan selamat malam. kepenatan dan keletihan yang dialami oleh aku disebabkan kerja tidak menghalang aku untuk menyaksikan AJL 25 secara langsung di TV3 walaupun bila balik rumah anugerah tu dah separuh jalan. agak terkilan. tapi nak buat macam mana. mencari rejeki lah kata kan (dalam versi sinetron indonesia,haha).tapi aku puas hati la jugak dapat tengok Stacy,yang comel lagi lincah ber-menari dan menara di pentas. haha. ingatkan Stacy da lepas. baru nak bersedih seduh haha. walaupun Stacy tak menang apa apa anugerah tapi da tetap hebat di mata dan hati aku. ceewahhh. hahahaha.


okay, tahniah kepada Ana Raffali kerana memenangi Anugerah Juara Lagu 25 ye. haa tekejut jugak ni dia menang. sebab artis yag sangat baru. tahniah sekali lagi ye dan mungkin ni memang rezeki dia menang tahun ni. by the way, lagu Tolong Ingatkan Aku tu memang sedap. and tak dinafikan aku memang suka lagu tu.ehemm ehemm lagu tu jugak pernah mengisi ruang music aku dalam blog ini. tak sia sia aku letak kat blog dulu (perasaan agak berbangga,haha).


juga tahniah kepada pemenang pemenang yang lain macam Black and Meet Uncle Hussien, Hafiz. hahh ! tak lupa jugak pada Faizal Tahir. lagu Hanyut tu memang gile best. pluss meletup bila dia buat gimik terjun dalam air tu. pehhhh gilaa laa. memang berbaloi gila dia buat persembahan macam tu. aku nak buat jugaklah esok kat tempat kerja (gila kejap).hahahaha. kau nak terjun kat mana lah sara oiiii ? longkang adalah. hahaha. err mada gambar diaorang je aku letak. hah , ni gambar aku. jengjengjengg !!

macam kecik je gambar aku ni. ehem ehemmm ! babe , owner blog gambar mesti besarr dooooo. okayyy kejapp.




scroll ke bawahhhh

bawahhhh








bawahhhh lagi sikit

















hahhh ni dia

hahhh amek kauuu. okay okayy. da puas hati sara? hahaha okay lahhh ye sayangg. saye nak tido. selamat malam (rentak lagu Faizal Tahir)

p/s:tahniah kepada Wada kerana menjadi Auntie :)

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya