#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Thursday, June 16, 2011

KL Gangster

Assalamualaikum. ehem ehem. agak bersawang blog i kan. biasalah. sekarang ni sejak sejak bertukar kerjaya. cewahhh. okay la. hari ni i nak cerita pasal hari Isnin lepas. haa tengok cerita pun dah basi kan? haha. okay takpe. lets go on. Pada malam isnin yang lepas i tengok cerita KL Gangster di One Utama bersama rakan rakan taulan. mereka adalah Srie,Fara,Hana,Nad,Boy,Dany,Remy,Zuen,Rizal,Din,Am. semua sekali 12 orang. bila dah ramai ramai gila meriah jangan cakaplah kan. memang seronoklahh. kauorang memang terbaik. make me happy. madah berdekak je kann. pecah perut aku lepak dengan diaorang semua ni.

okay, tentang movie ni pada akuu okayy laa. 8 bintang kot aku bagi. banyak kereta dihancur leburkan. banyak duit takpe kot. haha tiba tiba pulaa awak ni Sara. yang paling melawakkan mestilah Zizan. sedih pun ye jugak bila part dia kena rodok kat perut tuu. ohh mann! haha.


sementara menunggu movie kitaorang yang start pukul 10 tuu , nilahh aksi aksii kecoh kawan kawan terbaik kat sini. amboii. bukan main lagi semua bila nampak camera kan. artis lah konon kan? kena kejar dengan paparazii. hahaha paparazilahh sangatt :P



Girls Day Out

menu santap malam tuu

rambut i macam baru lepas buat konsert rock. haha

nad.sara.dany

sara.nad.fara.hana.srie


apebenda kauu zuen?

setakat ni je gambar gambar yang aku ada. banyak lagi kot. ni je yang larat aku upload. sejak sejak pakai broadband ni lembab je it aku. heheh. okayy terima kasih kerana membaca. byebye 

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya