#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Monday, August 8, 2011

Takut by Amalia Alias Lyric

Read the lyric carefully. This lyric is so true. It's related with my life :')



mungkin ku tak bisa menyatakan
apa yang terintas di benakku
bukan kerana ku tak mencinta
cuma kerana ku tak mampu menatap matamu

tapi bukankah semua rasaku
sedia kau tahu tanpa ku perlu
menggapai pena dan menulis
apa yang ada di hatiku

kerna dalam hatiku,
selalu ada kamu

Tuhan tolonglah ku
kerna aku takut kehilangan dia
kerna aku takut dia kan pergi

meninggalkan ku sendiri di sini


Tuhan tunjukkanlah
apa yang terukir dalam hatinya
jalan mana yang harus ku datangi
agar terlerai kusut ini

tapi bukankah semua rasaku
sedia kau tahu tanpa ku perlu
menggapai pena dan menulis
apa yang ada di hatiku

kerna dalam hatiku,
selalu ada kamu.


Tuhan tolonglah ku
kerna aku takut kehilangan dia
kerna aku takut dia kan pergi
meninggalkan ku sendiri di sini

Tuhan tunjukkanlah
apa yang terukir dalam hatinya
jalan mana yang harus ku datangi
agar terlerai kusut ini

Tuhan tolonglah ku
pinjamkan kembali dia padaku
pegangkan lah takdir ini untukku
kembalikan dia seperti dulu













#i just found this song from Srie Nuramizah blog's 
and i'm very like it when first time i heard :')   
focus on highlight words

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya