#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Tuesday, August 23, 2011

khursus kahwin

seorang wanita menelefon saya dan kami berbual bual. antara perbualan kami ialah

she : kau bila nak cuti lama?
i : bulan sepuluh ni la. kenapa?
she : haa nanti bagitahu aku tarikh kau free , aku nak ajak kau g khursus kahwin
i : boleh tapi kau payung laa (sambil gelak gelak)
she : boleh , tak ada hal
i : (sentap kejap ingat kan main main) haa okayy nanti aku bagitahu kauu tarikh nya
she : okayy nanti dah tahu cepat cepat kasi tahu aku , nanti akuu settel kan dengan orang yang uruskan benda benda ni
i : okayyy (terujaa sikit)


haaa siapakah gerangan orang yang mengajak ni? hehhe ituu biar i jela yang tahuu kannn. by the way tak salah kot kalau i nak follow 'dia' . nanti bila dah sampai time i takpayah susah susah laa nak g lagi kan. hahaha




#psssttt ! siapa mahu ikut saya? mariii ! haha

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya