#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Saturday, May 14, 2011

terakhir

12 May hari terakhir saya berhenti kerja di kedai menjual kasut , Bata Comel (bukan nama sebenar) sedih ? mungkin , tapii memang itu yang perlu dilakukan. okay , kemudian , 13 May 2011 adalah hari terakahir melihat suasana kota tanah Johor. sesampai di City Square , menuruni Cab sebagai tukang penghantar diri ke Mall itu. sesudah mendapatkan lift terus menekan butang 5 kemudian membeli tiket wayang filem Kongsi. seterusnya berjalan jalan seorang diri ke Chamelon yang membingitkan , dan MPH lagi menenangkan sementara menunggu kedatangan Encik Herman saya :)

                                               okay saya tembam , tapi comel kan? haha kau ade ?

ohh yaa , hari terakhir juga bertemu dia di Johor Bahru :( sesudah menonton movie 'lu langsi lu mati' , buah hati menemani saya shopping sedikit , sebagai contoh barangan yang saya berjaya dapatkan ialah sebuah jam tangan , wallet dan sepasang kasut. begitu indah rasanya mengisi kekosongan hari bersama orang yang di cintai :) begitu berpelangi 13 May tahun ini.saya suka. awak pula bagaimana?

saya rasa bahagia dia sebelah saya :')


okay , kepada kawan kawan saya terutamanya Ecot , Umy , Daya , Wada , Sya , Wawa , Wiwin , Myra , Qila , Lea , Salina , Myra Kecik , Zulaikha , Zana , jangan sedih sedih ye sahabat. saya bukan hendak pergi berperang. melanjutkan pelajaran cuma kan ? okay jangan nanges nanges terutama Ecot :P  nanti kau orang pun pergi belajar jugak kan? haa cuti sem bole jumpa. jangan risau okayyy. family saya? sejujurnya sepanjang kehodupan saya berlangsung sayan tidak pernah berpisah dengan keluarga , baik keluarga kandung mahupun keluarga di Tmn U. saya tak dapat membayang macam mana keadaan saya pada saat itu. doa kan yang baik untuk saya. Assalamualaikum.

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya