#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Thursday, February 3, 2011

Happy Chiness New Year & Friends

Assalaamualaikum semua. firstly , Selamat Tahun Baru Cina kepada semua pengganut agama buddha. cuti lame beb wa. tapi taklah selama macam budak budak sekolah. alaaa , empat hari je. tapi okay jugak la dari takdapat cuti langsung. haha.

huh , agak lama tidak meng-up-date blog kesayangan ini. hehe. soryy sayang. i agak busy laa dear. biasalahkan. okayy, lets we go.

okayyy actually di tempat kerja aku sekerja dengan dua orang ex student sekolah aku. they is Lin And Ain. kami sebaya. tapi kitaorang TAK PERNAH bertegur. paling tidak pon aku just SENYUM je. lagi pon diaorang budak sains tulen. aku ni apelah sangat yang ade. setakat kelas ekonomi tu. rase macam tak dipandang langsung. hah. sejak menjadi rakan sekerja ni kita oranglah paling rapat. betoll you , i tak tipu. memang betul istilah TAK KENAL MAKA TAK CINTA. gosip bersama. ape semua boleh diluahkan bersama. serios. tak sangka betol. kerja yang membuatkan kami jadi rapat. okayy.
setelahh hampir sebulan diaorang kerja kat tempat aku tu diaorang buat keputusan untuk quit dan mencari pekerjaan yang lain. uwaaaaa. sampai hati tinggalkan aku sorang sorang wehhh. grrr. hahaha,okay takpe. takkan berpisah kot sebab tempat kerja baru dia tu dekat je dengan tempat kerja aku sekarang. auww auww.

p/s : sedang bersiap hendak ke Melaka :)

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya