#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Thursday, October 21, 2010

tonight

assalamualaikum :)
jam menunjukkan pukul 12.58 am. aku masih unline malam malam buta ni.bukan ape. act tadi dah masuk bilik na tidooo. setelah berjam jam aku takbole tido,aku bangun dan unline lah kan. sambil update blog ni. macam esk tak sekolah kan? haha. dala esok cikgu sejarah yang sangat special nak masuk dan soal sorang sorang secare lisan. tak dapat jawab, rotan lah. hahaha naseb baik tadi aku dah hafal. hehehe suke ye kau sara, mengada. hahaha. dala text ecot tadi. suro bangun sebab nak teman kan aku berjage mlm ni semata mata. hahaha. tapi ecot, biasa lah. tido tak egt ape. hahaha terkutuk pula di sini yaa. maafkan saya lah ecot hahaha. okay kawan2 ni lah gambar aku sempat amek malam ni. hahahaha. bosan lahhh :(

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya