#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Tuesday, October 12, 2010

rumah terbuka nik,thanks sahabat :D

assalamualaikum.. hye semuaa. aku baru je bgn tdo. tapi tak jalu la ey haha.. gila ngantok je dah macam mat gian mase keluar dengan herman and nik. nik pon cakap "kau ni amek barang ke" hahahaha bdoo ny kau gile ke ape. aku ngantok tahap gaban dah tu yang macam tu.. longoi je. before keluar dengan 2 jejakee nii hahaha *molot saye ye bekate kate mereka jejaka hahaha* , kawan kawan revo ade beli kek untuk aku,mizan,salina and lea. thanks to ecot,myra,wawa and sya yang buad mcm ni semua walawpon last minute and aku late. thanks ye. i love you (act birthday lagi 5 hari)

okay,ni ade gambar mase kat rumah nik. sikit je. ni pon dr hp saye ye. gamba pon tak lawa asal npk kot hahaha ade lagi tapi kat camera eya. dan beliau masih belom msk kan gamba nye. so next post aku letak lah gamba gamba tu ey




bersyukur dengan ape yang ade haha
okay la bye bye

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya