#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Wednesday, October 6, 2010

PMR students


assalamualaikum.. hye babe hye dude haha. yesterday,bermula lah Peperiksaan Menengah Rendah for students form3. good luck adik adikk haha terase ketuaan rasenyaa bila berbicara begituu hahaha okay okay hari ni akuu agak kebengongan sebab tulah type pon tah ape ape merepek je kan kan. haa semua mengangguk. bagus bagus hahaha okay, spm just around a corner. *ehh betol ke? haha tkpe kne confident !* bahhaha so dengan ini saya kena lahh banyak banyak membuad ulangkajii. ohh yaa kepada pelajar sekolah saya yangg sewaktuu dengan saya jangan lupa yaa pada Jumaat ini. gerak gempur untuk subjek sejarahh. hohoho tak saba ni nak menjawab soalan sejarah *cehh cehh kau saraa* hahaha okay lah selamat tinggal yaa bubyeee !

motif gambar : sekadar hiasan :)

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya