#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Friday, October 1, 2010

new bad hair

assalamualaikum..
hye semuaa. hari ni aku hang out dengan myra,lea,salina dan miza(boyfie myra)
kteorang nak pergi jusco tmn u je mulanye
jakgy tbe2 si mizan teros ke jusco bukit indah. haha
tanpa di pinta tapi diterima
tuu kat2 salina
haha. lastly pgy lahh bukit indah.
kteorang sibuk sibuk pergi jusco bukan ape.
nak cari bahan untuk esok.
esok sekolah ade buad
HARI RAYA PERDANA
jadii kteorangg yang pompan2 ni sume sbok2 lahh berbelanjaa
wahhh shopping barang dapurrr haha.
sebelum msk jusco,jalan jalan duli kat kdai kdai luaa tuu
ohh yeahh aku beli t-shirt sehelai.
kauu sara kalau keluar tak beli bajuu mmg tak sah ekk.
haha
alaaa kebetulan ade duit.
kalau tak takde nye akuu nak beli beli baju ni haha.

okehh. berbalik pada tajjuk entry.
lepas ke bukit indah akuu nak potong rambut.
ala bukan nak potong habisss pendek.
nak potong sikit yang rosak rosak dah mcm akar tu je
haha. lastly amoi tu tah mcm mne poting sampai rambut aku jadi macam ni...


hahhh pendek kann.. nseb baik lahh depan je nampak gini.
kalau belakang panjang lah.
tapi dah tak macam dulu laa.
dah tak panjang menawan :(
haha takpelah rambut kan akan panjang
akuu akan menantii kepanjanggan rambut dengan sabarnyaa
huuuuu :)

tak saba nak makan makan dengan kawan kat sekolah esok !

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya