#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Friday, October 22, 2010

little girl and the girl

assalamualaikum. today aku nak cerita bout little girl. okay, aku tak serumah dengan dia tapi hari hari ade saja perkhabaran yang disampaikan kepada aku yang membuatkan aku geli perot. hahahaha. okay.. ni lah little girl tuuu

okay dah dah lah tu. name dia nurin. full name? aku tak twu lah. sorry okay. haha.
sangat banyak mulut orangnye.
comel pulak tu. *ehem ehem dah kembang semamgkok la tuu aku puji dia hahahaha
okay actually ni adik saudara dayah.
my bff, alamak.. baru perasan ! gambar daya takde kat blog akuu ! omguccii !
takpe. nah daya. amek kauu entry special ni gambar kau je haha

okay kawan kawan ni lah dayah.
dia lah si gila yang melayan aku dan aku melayan dia bila ecot takdatang sekolah
bila ecot dtg ape akan terjadi?
ofcourse, gila plus gonjol sama dengan LAJOL
hahahahahaha
okay lah akhir kalam, *ayat dewan bahasa dan pustaka haha
i love you dayah !
semoga berbahagia di samping sasi tersayang :P

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya