#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya


assalamualikum semua.. hari Jumaat ny dah raye ye rakan rakan dan taulan.. haa korang beraye kat mane? aku beraye kat rumah jee pagi pagi raye tuhh. tahun ny tak tido kampungg pon. lepas sembayang raye baru lah balik kampung sebelah ayah and abah kat Gelang Patah je. kenape ayah and abah same kampung? mestilah sebab dorang adik beradik.. then dalam tengahhari macam tuu balik Singapore pulak. jumpa tok sebelah mak.. malam ke petang balik jaybee lah. tak lame sebab dah selalu balik. hee.. raye kedua balik Muar pulak. kali ny balik kmpung sebelah mama. kat sane kene lah tido sebab jarang balik kan.. somacam tu la jadual akuu. dah planning awal2. mestilah kan nanti kang kelam kabut lah jadinye. ok la.. sempena lagi beberape hari lagi nak raye ny Selamat Hari Raya Aidilfitri aku ucapkan kepada semua blogger2 and kawan kawan yangg tersayangg..
makan tuu egat2 taw. hahaha raye jangan lupe dtg uma. insyaallah aku buad open house kot. hee.. oklahhh. myb start esok aku dah tak unline lagi sebab dah buzy nak kemas rumahh dan masak2. tolong2 mama ape yang patot kan. biaselah name pon anak daree hahaha ok lah ye selamat tinggal :)


No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya