#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Wednesday, September 15, 2010

di kejar perogol bersiri




assalamualaikum.. hye.. naryi nii besttt sangat sebab hang out dengan ecot,bff gonjol aku. hahahha sorry ecot. sekadar berguraw je nihh hahaha. nary hari rabuu, kamii ke cs dimana hari agas sedunia bak kate burger,jiran lame aku dulu. hahah. niat di hati nak tgk muvee di sebab kan keseskan yang teramat so tak jadii lah hahaha. penat,memangg sanagt penat. okay, tengah seronok seronok bejalan tibe tibe ade lahh sorang makhlukk ni yg merupakan seorang lelaki keja kami? huh ! takot mak ! aku ok lagy kot. ecot tuu mengelabah habiss. mula nya begini...........

tengah bebual bual dengan ecot sambil jalan jalan tibe2 ecot pera
san seseorang ikot kitaorang. ecot ajak berhenti jap. jakgy laki tu pon berhenti jugak. memang sah laki tuu keja kami. ecot dengan mengelabahnye teros tarik tangan aku pastuu lari2 anak. akuu dengan tekejot tak semene2 pon turut berlari. dedo gile nihh. sambil lari sambil call sape2 yang di ingat. mase kami lari si lelaki tu pon ikot kami. makin mengelabah lah ecot. pastuu turun ke tingkat 3 baru lah laki tu tak keja dah. huh! lege okay. takot mcm
ape dah.

aku rase tu lah pengalaman yang menakotkan kot? hahaha bile di ingat kelaka plak.. ecot cakap muke laki tu mcm perogol bersiri. hahaha lepas kejadian tu kteorang cari brg yang nak di beli pastuu pulangg dengan jayanye. balik tuu singgah jusco nak beli air. maklumlah mase sesi keja mengejar tu tak sempat nak minum air hahah. tengah best2 menikmati ice milo kat arena tuu tibe2 baru kami perasan kiri dan kanan kami tu ade ni.. sebelah kiri bangsa cine, kanan bangse india. apebende? nii lahhh...

ni yang bangsa india
nii pulak yang bangsa cina

hahahha keje bengong snap pic org. hahaha nii la kalaw dah jumpe ecot memang mcm tuu hahaha. okay la semuaa.. bye bye

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya