#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Saturday, September 4, 2010

berbuka bersama

assalamualaikum semua. adoii pagi2 aku dah sakit lehe taw sampai lah sekarangg. tak bole toleh kiri sangat. sakit nyahhhh. mlm tadi tak bole tdo sebab ini lehe lah. lps tuh tbe2 bdn panas,selsema dan batuk. adoii.

oklah. berbalik pada tajuk entry ye semua. semalam rakan2 revolution community berbuka bersama2. seronok taw. sebab buka rmai2 dengan kawan2. ahli revo yang berada di luar kawasan skudai tak datang disebabkan kejauhan. majlis tak formal ni kteorg buad dkat je dgn rumah ahli2 revo yang penting as me :D. lagipon kteorg sangat rapat. sekurang2nye berbuka bersama ni dapat menambah eratkan lagi persahabatan kamii.

cumil kan? hahaha

azu dan syami turut datang memecah belah kan majlis haha

tak twulah sape dy pandang haha

nak lagi? ade2. tapi mcm biaselah kat fb aku yeh. sblm tkan link tuh jgn lupe add fb aku dlu ok..

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya