#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Thursday, July 22, 2010

final year on SMKTUN

agk sdey ye.. tinggal lagi bpe bulan j akuu nk tinggalkan scolaa..wlwpon kdg2 aku selalu pk ble nak habis scolaa tp sbnanye jauh di lubuk hatii akuu beratt sgt nk tinggalkan SMKTUN ny..*ayat belubuk2 suda kua.. hahahah*tmne taknye.. nk dkt 5 tahun dah akuu menuntut ilmu kt ctu.. sgale suke duka gelak tawe dan keriangan akuu bsama kawan2 disaksikan scola ny.. *wlwpon scola tu tkde mate* .. huhuhuhu.. sdey2..

*ikut putaran jam*dari atas dayah,wada,aku,ecot.. ehem2.. kasut sme dgn ecot.. heheh.. bff !

meje een oke..dy yg buad.. sbb akuu bkn vandalisme.. hahaha
lps ny akuu da tkdpt tgk rumput terbentang luas dah.. :(

tkde dah npk bumbung wakaf2 ny.. :(

c mengong ny da tk kcw akuu lagiii.. *yg ny akuu seronok ckt*

bdk2 cine yg bkumpul ky blkg clss mcm mnum dan melepak di old town akan hilang dari pandangan mate aku..

wawaii.. amoyy ddk sebelahh akuu yg setiaa :)

akuu yg berkerje jerass utk mnedapatkan soalan

haziqq comel pon akuu tak kan dga lagi suare dy memekak lagi lps ny *comel ke kw?*


dah2.. tutup cte pasal2 sdey2 ala2 hindustan ny oke.. hari ny kt scola ade pameran ipts iaituu *korg mesti twu mknenye* institut pengajian tinggi swasta.. seronok jugak sbb kteorg dpt brg2 free.. hahah.. alaa.. contohnye mcm plstic bag,pen,badge.. biasela kn klw pamerann2 ny.. ratapilahh pic2 yg aku upload ny ey..

dorg ny bkn ape.. sje nk memarket kn cikgu ny.. hahahahha

LIMKOKWING university pilihan.. tapii mahal lahhh

:)

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya