#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Thursday, July 29, 2010

boy over flower

semalam wda dtg uma.. biaselaa. lepak2 dan besantai di petang yg tkbpe nak indah. dlm kbusanan tuu akuu ajk wda tgk cte boy over flower. cte korean. kotg msti twuu kn cte ny. sblm ny pon tksilap aku 8tv ade kua kn drama ny. ade 25 episod. tp kt 8tv tu di bahase cine kan. so tak syok wehh. aku pye orii tw *belagak ckit tkpe kn* hahah. wda tkpena tgk cte ny. baru tgk epi. 1st dah seronokk cik wda. hahaha. biasela tuu.oke.. sku pon skee sgt cte ny okee. sbb hero dy, gu jun pyo yanggg hensem. haha. and heroin dy, geum jan di yangg cumil jee beserte natural face dy tuh. hoho. jalann cte dyy seronok dan kadg2 terase nk pgy tmpt dorg shoot tu. hahaha. berangann jee. insyaAllah. mne twuu aku blaja pndai2 kn nt.. bole pgy koreaa. wahhh.. jgn jeless nok. hahah. seronok akuu :D

oke. ny sweet ey :)

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya