#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Sunday, June 20, 2010

semalammm ,

hey hey , smlm ptg kebusanann amat lah dirasaii. pastuhh aku text awin. ajk lepak. ng syaa. then we all b3 lepak lahh ke juscoo. jln pye jln jakgy mken busan. haha. twu jela. jusco tmpt kte ny ade ape jela sgt kan.. haha. then we all g u mall. jln2, bli cool blog. huhu. pastuhh g karokk. haha. dh mmg tktwu nk pgy n buad ape kan.. cmtu laa. hahaha.pastuhh blk tuh awin tronkn kt jusco sbb mama and ayah tade kt uma. so aku soh ayah mek aku kt dn jusco jela kn. after ayah and mama amek akuu and family pgy mkn kt MR. mr stand for Mutiara Rini lahhh. thenn, aku ajk mama ng ayah g agsanaa. sebey2 j kot. tade la beli ape.. mama tu jelaa, skt2 tudungg. haha. biase lah tu kannn. ahahha. kemudiann aku pon pulangg lah kerumahh. TAMAT~




No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya