#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Wednesday, June 23, 2010

photographer ? emm..

korg mnt photographer? hmm. akuu mcm mule b'minat tw lw korg nk twu. sllu je akuu try kt ne nk edit2 photo dan mgmbil pic rakan2. seronokk dn puass. tula yg aku rase lps aku b'jye mghasilkan ssuatuu photoo. mstii seronokkk kn lw ade camere yg high quality. contoh nyee ,

mesti syokk kn lw aku ade ini.. seronokk j akuu take photo korg. haha. lw ade ini then korg nk photoshoot pgl la akuu. hahahhaa.. eleyy.. berangan tkpee kn? sume org ade angan2 kan kan kan..

akuu jeles ble tgk org edit pic lawaa glee wehh. sllu tetye2.. dimana kahh photographer ini sumee mengeditt gambaa. hahaha. kongsi2 la dgn akuu wehh. nak jugak. nak jugakk. hahaha tbe2 gediikk ekk kw sara. hahaha.. okey la. tu jeh kot utk ary ny.. arap korg enjoy kot bce blog akuu ny.. :)

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya