#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Saturday, June 26, 2010

learninggg :)





okey sumee.. ary ny aku bgn kul 9.00.. agk lmbtt jugak laa. sbb mlm td akuu sbok dok edit gmbaa.hahah.neraiii la ktekn.. aku gune photoscape je..cube korg tgkk.. ok ke ek akuu edit pic? hahaha.tp akuu gune cmre hp sejee. tu je yg mampuu stakat ny. hee.. soo tataplahhh pic yg akuu edit2 ny ey.. akuu twuu tkbagoss kn. tp nk tunjuk jugakk. ahhaha. peduli ape akuu. hahahah...





tula dy photo2yg di editt olehh akuu. ade lagii. tp akuu kc korg yg ny jela ehh. hee.. hah.. lpass akuu bgn kul 9.00 tuu aku mandy2 dan siap2 serta mkn2 srapan dn bsiap sdieee ekot wda dan fmlynyee ke u mall. buad ape? ade pertndinggan karoke a.k.a u mall idol. sore dy sdap ukee.. wdaa mndendanggkn laguu nike adilaa , bintangg khidupan.. korangg reject dy mcm comp tu? egt dy pduli ke? g mti la ng kate2 org2 okee. gth. hahaha.. so ny la dy pic akuu bsamee wada ahmad ..



ok. ny la dy pic akuu besame beliauu. hahahah.. so the pnt ok sbb kua before kul 12 then g uma wada dan bersiap2 kmudian ke u mall. start kul 2 dan kul 7 berakhirlahh saringan pertamee. mgu dpn result kua. kwn2 , doa kn dy ye. kpd haters , AKU TAK SURO KW BACE , BEK KW BLAHHH DOLLLLLL !

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya