#semua manusia melakukan kesilapan ,
maafkan saya jika ayat didalam blog ini
menyinggung perasaan sesiapa atau tersepai bahasa seketika. maaf sekali lagi :)

Monday, June 21, 2010

kembali sepaerti biasaa..

ok , nary aku scola mcm biase. cuti scola da hbss yee sumee. so mcm biase la bgn pagi2 kan jah.. haha.. nary aku kunci jam pkul 5.30.. dgn seronok nye akuu bgn kul 6.30.. hahaha. tyme jam tuh bnyi aku dah ttp. dal hati ku berkata2 "lagi 5mnt lah".. hahaha , jakgy amek kw saraaa.. da late.. huhu, seb bek la sempatt. lw tak. mtii. haha. pg td plk gerimiss. so tak beraturr la ye. hehehe. seronokk aku tak beratorr. pastu jpe la kwn2. wahhh. 2week cuty rinduu btol kt rakan2 dan taulann. hahah. lagi2 jpe c een. seronokk dapat kcw dy.. yelaa, dy thu melatahh taw. ble dt kcw ske aku. hahaha...

No comments:

Terima Kasih Kerana Meng-Follow Saya